Εξυπηρέτηση πελατών

Συχνές ερωτήσεις
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τους τρόπους παραγγελίας, πληρωμής & αποστολής
Τρόποι πληρωμής & αποστολής
Εγγύηση προϊόντων & επιστροφές
Ασφάλεια ηλεκτρονικών συναλλαγών

Συχνές ερωτήσεις για τους τρόπους πληρωμής, αποστολής, επιστροφές και εγγυήσεις προΪόντων

Διαθέσιμοι τρόποι αποστολής

Αποστολή με Speedex Courier

H αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα εφόσον τα προϊόντα είναι διαθέσιμα στα καταστήματά μας. Σε περίπτωση έλλειψης κάποιου προϊόντος, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί κατά 3-5 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση μεγαλύτερης καθυστέρησης, επικοινωνούμε μαζί σας και σας ενημερώνουμε για το ακριβές χρονικό διάστημα. Η αποστολή και η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλες τις παραγγελίες.

Παραλαβή από το κατάστημα

Έχετε τη δυνατότητα παραλαβής των προϊόντων σας από τα καταστήματά μας στις ώρες λειτουργίας τους, αφού προηγηθεί επικοινωνία με το κατάστημα το οποίο σας εξυπηρετεί.

Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής

Για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρία μας διαθέτει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

Με αντικαταβολή
κατά την παράδοση των προϊόντων, χωρίς επιπλέον χρέωση.

Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας
στο σύστημα ασφαλείας E-Commerce της Eurobank. Έτσι, κατά τη διαδικασία αγοράς μέσω πιστωτικής, αυτόματα ο πελάτης μεταφέρεται σε secure server (ασφαλή διακομιστή) στην υπηρεσία Cardlink Payment Getaway. Όλα τα στοιχεία που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά από τον πελάτη (στοιχεία πιστωτικής κάρτας) στην υπηρεσία καθώς και η μεταφορά τους από την Τράπεζα στη Visa ή Mastercard, καλύπτονται από τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης SSL (Secure Sockets Layer) 128-bit Veri Sign, την πιο ισχυρή κρυπτογράφηση που υπάρχει σήμερα παγκόσμια. Στην περίπτωση αυτή δεν αποθηκεύονται πουθενά τα στοιχεία της κάρτας σας, παρά μόνο χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια ελέγχου και χρέωσής της. Έτσι, οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε με το oroeora.gr μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλείς.

Μέσω Paypal

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό


EUROBANK: 0026.0004.52.0201041272
ΙΒΑΝ: GR4102600040000520201041272
BIC: ERBKGRAA
Δικαιούχος λογαριασμού: ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ Α. & ΣΙΑ Ο.Ε.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω email στο info@oroeora.gr αποστέλλοντάς μας τον αριθμό κατάθεσης για επιβεβαίωση.

Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:

  1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του oroeora.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.).
  2. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση κατασκευαστή.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 48 ωρών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 48 ωρών τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των  (48) ωρών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα oroeora.gr.

Εγγύηση προϊόντων

Εγγύση παρέχεται σε όλα τα καινούργια προϊόντα και σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση κατασκευαστή.

Εξυπηρέτηση πελατών

Για την εταιρεία μας, η άποψη και οι υποδείξεις των πελατών μας για τα προϊόντα, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και τις υπηρεσίες μας λαμβάνονται υπόψη και είναι πολύτιμα για την εξέλιξη και την βελτίωση μας. Στόχος της εταιρείας μας είναι η όσο το δυνατόν άμεση και ομαλή διευθέτηση κάθε περίπτωσης παραπόνου, για το λόγο αυτό μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Υπάρχει κάποιο θέμα για το οποίο δεν σας καλύψαμε;

Leave a Reply